Úvod arrow Aktuálně arrow Jak se mění obuvnický trh?
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Jak se mění obuvnický trh?
Již 85. edice Epo Riva Schuh byla zahájena 16. ledna a pokračovala až do 19. ledna 2016. Byla uvedena debatou o budoucnosti mezinárodního obuvnického trhu a o klíčových principech, které ovlivní změny na obuvnické scéně v následujících letech.

Hlavní změna nastane jako výsledek rapidního vývoje nízké přidané hodnoty stejně jako rychle vznikajících módních produktů, jejichž počet narůstá a čím dál rychleji reflektují poslední módní trendy. Konkrétně v oblasti obuvi je tato zrychlená produkce pomalejší než u jiných módních produktů. Výrobci obuvi se obrací především na východní trhy, jako je například Čína, která vyžaduje velké objemy k uspokojení nároků prodeje. Internetové obchodování je další fenoménem demonstrujícím rychlý růst, zvláště v oblasti mobilního internetového prodeje.

Z pohledu výrobců pokračují online prodeje v nabízení specifických produktů, které osloví malou oblast trhu, jelikož by nebyli schopni pokrýt vysoké náklady na distribuci.

Z pohledu zákazníků rostou nákupy prostřednictvím mobilních aplikací, ačkoliv kamenné obchody nabízí vyzkoušení si produktu na místě před samotným nákupem po internetu. Světovým trendem nyní je ještě větší integrace internetových prodejů.

Nakonec posledním hlediskem, které z debaty vzešlo, je vzrůst počtu společností na trhu, které se řídí kombinovanou zásobovací strategií: spolu se společnostmi, které produkují pouze své vlastní kolekce jsou tu další, které ke své produkci a kreativnímu prvku přidružují další, které nepochází z jejich výroby. To se v obuvnictví projevuje na objemu obuvi, která se stává vice komplexní a propojenou.

Zahajovací ceremoniál zahrnoval i účat Bernadette Kissane z EUROMONITOR INTERNATIONAL, zástupkyně nezávislé výzkumné společnosti na světové úrovni. João Maia, výkonný ředitel Apiccaps (Portugalské asociace výrobců a zpracovatelů obuvi, kůže a komponentů) a Giancula Mirante, ředitel Italsko-hongkongské rady pro rovoj trhu, se debaty zúčastnili také. Z dalších přítomných zde byli předseda Riva del Garda Fierecongressi, Roberto Pellegrini, a generální ředitel Giovanni Laezza. Debatu moderoval redactor Business and Finanace deníku “La Repubblica” Giorgio Lonardi.

(23/1/2016) 

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390