Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Noví návštěvníci na Expo Riva Schuh
Imagemezi obchodem, mítinky a náhledy na nové trendy pro podzim/zimu 2016/17 „Tuto 85. edici Expo Riva Schuh jsme uzavřeli s naprostou spokojeností. Veletrh potvrdil svou schopnost nabídnout jak vystavovatelům, tak návštěvníkům naprosto kompletní nabídku spojující podnikatelské příležitosti s možností setkání a porovnání názorů výrobců...

...a provozovatelů tohoto odvětví. Tentokrát jsme se setkali s velkým počtem návštěvníků, kteří se v Riva del Garda registrovali poprvé, což je nesporným znamením, že celá událost nadále roste a vzbuzuje zájem klíčových provozovatelů v odvětví. Navíc tato právě ukončená edice nabídla unikátní místo pro debaty soustřeďující se na současnou transformaci světového obuvnického trhu: Máme tu výhodu, že jsme schopni tuto evoluci předpovídat a naše úsilí vynaložené na nadcházející ročníky tak může nadále posilovat a rozvíjet tuto nejnovější přidanou hodnotu co se týče kvality a služeb v průmyslu.“

Toto je komentář předsedy Riva del Garda Fierecongressi, Roberta Pellegriniho, ohledně 85. edice Expo Riva Schuh, přední mezinárodní události pro obuvnický trh, která byla nedávno uzavřena s celkovým počtem 13.104 návštěvníků, což je oproti edici z ledna 2015 nárůst o 4,4 %.

Účast na sobotní otevírací akci byla vysoká a počátečním tématem bylo „Ze soukromých značek k rychlé módě: jak se mění objem obuvnického trhu“, kde se pozornost zaměřila na vývoj mezinárodního trhu.

Debaty se zúčastnila Bernadette Kissane z EUROMONITOR INTERNATIONAL, mezinárodní výzkumné společnosti v oblasti trhu v globálním měřítku, spolu s João Maiem, generálním ředitelem Appicaps (Portugalská asociace výrobců obuvnických komponetů a koženého zboží) spolu s Gianlucem Mirantem, ředitelem Italsko-hongkongské společnosti pro obchodní rozvoj.

Mezi nejzajímavějšími fakty, které z debaty vzešly, patřil objev, že hlavní změnou na mezinárodním obuvnickém poli je rychlý vývoj od privátních značek k rychlým módním produktům, které jsou čím dál víc vedeny módními trendy a čím dál rychlejší.

Navíc se očekává, že v příštích několika letech budeme svědky boomu s dětským zbožím, zvláště pak na asijských trzích, a to kvůli zrušení donedávna platícího čínského omezení rodin na jedno dítě. Dalším fenoménem s rychlým rozvojem je propojenost internetového prodeje s prodejem v kamenných obchodech: spotřebitelé tíhnou k on-line nákupům, především prostřednictvím mobilních telefonů, ale kamenné prodejny přitom hrají důležitou roli výrobní a kreativní činnosti.

„Chcete-li mít představu o tom, kolik podnikatelských činností se na Expo Riva Schuh přesouvá, je potřeba se zamyslet nad 50 - 60 % podílem světového prodeje v oblasti objemu, který zastávají střední a malé podniky, na něž se Expo Riva Schuh zaměřuje,” vysvětluje Giovanni Laezza, výkonný ředitel Rive del Garda Fierecongressi. „Zaměřujeme se na oblast trhu, která pokrývá většinu prodeje a podle odhadů se jeden ze dvou párů bot prodaných v Evropě představí na Expo Riva Schuh. Tato skutečnost je velmi důležitá a potvrzuje, že zaměření veletrhu je správné. Faktory, které činí tuto událost tak unikátní a ideální jako místo pro dokončení obchodních dohod, jsou odvozeny ze skutečnosti, že jsme vždy byli schopni se přizpůsobit a odpovědět na potřeby výrobců a obchodníků, spojovat dohromady předpovědi do budoucna a výběr ze současných sezón. S představiteli vedoucích zemí si povídáme a vítáme je a nabízíme místo k setkávání výroby a distribuce a můžeme se chlubit solidním know-how.”

Expo Riva Schuh není jen business, debaty a mítinky: je také místem, kde můžete ochutnat z nabídky nových kolekcí pro podzim/zimu 2016/17.

“Dámské boty ovládl semiš, kůže a kožešiny s designem využívajícím dekorativních detailů,” dodává Carla Costa, exhibiční manažer Riva del Garda Fierecongressi. „Pro muže platí jemný, elegantní styl s nezbytnou originalitou. Dětská obuv se navrací k chic stylu se silným vlivem klasického vzhledu jako jsou tkaničkové boty a mokasíny a to v zářivé kůži s tmavšími a nenápadnějšími stíny než v předchozí sezóně.”

Expo Riva Schuh vzhlíží vpřed k další edici, která nabídne ještě vice sociálního ducha: událost si právě zavádí svou pozici na sociálních sítích prostřednictvím své facebookové stránky a profilu na Instagramu. Tato strategie usnadní přímé a efektivní spojení s vystavovateli, návštěvníky a celou módní komunitou, především s blogery z celého světa, kteří byli I v této edici zapojeni do celé události.

Expo RivaSchuh
(01/02/2016)
 

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 2
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390