Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Módní kolekce vidělo pět tisíc obchodníků
Image(STYL A KABO, Brno) 42. veletrhy STYL a KABO se představily v dobré kondici - s meziročním  nárůstem vystavovatelů i obsazené plochy, s premiérovou nabídkou mladé a nezávislé módy, s návratem sekce textilních materiálů i s jedinečným doprovodným programem. Opět šlo o největší B2B setkání módního průmyslu pro český a slovenský trh,...

...kde se nejen ukázaly aktuální trendy pro jaro a léto 2014, ale také se navazovaly nové obchodní kontakty a uzavíraly objednávky. „Těší mne, že veletrhy STYL a KABO ukázaly nejen stabilizaci veletrhů samých, ale i náznaky zlepšení a mírného optimismu v oděvním a textilním průmyslu. Jedná se o důležitá průmyslová odvětví a je dobře, že se drží a s nimi i STYL a KABO,“ konstatoval generální ředitel společnosti Veletrhy Brno Jiří Kuliš.

Statistika:

  • expozice 256 vystavovatelů ze 19 zemí obsadily čistou výstavní plochu 8.924 m2;

  •  během tří dnů si veletrhy prohlédlo 5000 obchodníků a nákupčích;

  •  28 % vystavovatelů přijelo ze zahraničí, nejvíce z Německa, Slovenska, Polska, Maďarska, Řecka a Rakouska 

  •  nákupčí mohli vybírat z kolekcí více než 600 oděvních, obuvnických a kožedělných značek.

 Image

Molo v pavilonu P přivítalo hvězdná jména světové módy. Díky spolupráci s pražským multibrandovým butikem Obsession si návštěvníci veletrhu mohli vychutnat tvorbu návrhářů Oscara de la Renty, Emilia Pucciho a Elieho Saaba. V exkluzivní přehlídce připravené speciálně pro tuto příležitost bylo k vidění několik desítek modelů především společenských šatů. Výběr z aktuálních kolekcí nedávno předvedených na prestižních světových molech se v České republice představil pouze v Brně a mimořádný zážitek umocnila přítomnost špičkových modelek v čele s Terezou Fajksovou a Denisou Domanskou.

Image

Vysokou návštěvnost i velmi příznivý ohlas měl seminář britské agentury WGSN věnovaný trendům pro jaro/léto 2014. Společnost World Global Style Network London je renomovanou prognostickou agenturou v oblasti vývoje módy a její přední odbornice Sue Evans názorně a podrobně prezentovala tři klíčové trendy pro příští rok, které se inspirují v digitálním světě, pestrobarevné jihoamerické přírodě a tradiční rukodělné výrobě.

Navzdory propadu domácí výroby se na veletrzích představilo 69 českých výrobců zastoupených ve všech branžích. Vrátila se sekce textilních materiálů, která se vždy v srpnu stane součástí veletrhu STYL. Absolutní novinkou byla sekce mladé a nezávislé módy Fresh Fashion propojená se stylovou SIESTA chill-out zónou pro odpočinek mezi pavilony.

Image

Poprvé se zúčastnili také někteří zahraniční výrobci, kterým brněnské veletrhy tradičně slouží jako brána na český a slovenský trh. K nově se prezentujícím značkám patřily třeba bulharská pánská móda Top Men a francouzská Sinéquanone, premiéru měly také polská firma Rocks Jeans s barevnými džínovými kalhotami nebo italská společnost La Cinque s obuvními značkami Laura Biagiotti, Byblos, Andrea Morelli a Aennis Eunis.

 ImageNedílnou součástí veletrhu byly módní přehlídky probíhající na velkém mole přímo v pavilonu P. Čtyřikrát denně se zde střídaly prezentace kolekcí dámské a pánské módy,  prádla a plavek. Hostem přehlídek byla mladá indonéská návrhářka Dian Pelangi s originální kolekcí modelů inspirovaných muslimskou tradicí. Studentský pohled na módu přinesla přehlídka modelů studentů VOŠON Praha „Ikony času“.  Součástí veletrhu bylo několik tematických výstav, mezi nimi i prezentace historických kabelek připravená ve spolupráci s Muzeem města Brna.

Doprovodný program pro odborníky se nezaměřil pouze na módní trendy, tématem dalších setkání byla problematika odborného vzdělávání a elektronického obchodování s textilem.

U příležitosti veletrhů módy byly slavnostně vyhlášeny výsledky 7. ročníku soutěže o Cenu Nadace Jana Pivečky, která je určena mladým designérům obuvi a kožené galanterie. Představitelé Národního informačního střediska podpory kvality a České obuvnické a kožedělné asociace zde oficiálně předali nové certifikáty „Česká kvalita“ a značky „Žirafa – zdravotně nezávadná dětská obuv“ firmám PEGRES, Natur Comfort a Jaroslav Režňák.

Řekli o veletrzích:

J. E. Emeria Siregar, velvyslankyně Indonésie:
Jsme velice hrdí, že můžeme českému publiku představit kvalitní indonéský textil spolu se špičkovou módní tvorbou Dian Pelangi, mladé a talentované módní návrhářky. V České republice najdeme obchody s indonéskou módou a textilem, ale potenciál je mnohem větší. Současné česko-indonéské vztahy jsou na velmi dobré úrovni a zejména v posledních třech, čtyřech letech se rychle rozvíjejí v různých odvětvích.

Dian Pelangi, módní návrhářka, Indonésie:
Je to moje první návštěva v Brně a jsem velmi ráda za toto pozvání. Vytvořila jsem kolekci speciálně pro evropský trh a tuto show. Modely pro Evropu se odlišují barevností, používanými materiály, ale přizpůsobila jsem je i výšce modelek. Spolupráce s organizátory v Brně byla velmi dobrá a veletrh je příležitostí pro navázání obchodních kontaktů v této části Evropy.

David Burian, vedoucí prodeje, společnost Pleas:
Zvětšili jsme náš stánek o 50 procent a z tohoto důvodu jsme měli také o 50 větší očekávání, která byla naplněna. Naše zboží se líbilo a přišlo k nám hodně lidí i přes to, že situaci zkomplikovalo velmi teplé počasí a uzavření dálnice D1.

Martin Kárych, předseda představenstva, společnost Altra:
Troufám si říct, že se na veletrh podařilo dostat portfolio firem schopných nabídnout výrobcům ucelenější nabídku zboží, které potřebují pro svou výrobu. Přál bych si, aby tento veletrh měl do budoucna i jistou vzdělávací a kultivační funkci v našem oboru, aby byl větším tržištěm informací, zkušeností a nabízel materiály v takovém rozsahu, který bude zajímavý pro návrháře, modeláře i kreativce. Ti všichni by pak měli důvod sem přijet, aby si tady svůj výrobek postavili a z hlavy ho přenesli na papír, do počítače a následně až k obchodníkům.

Iva Macháčková, jednatelka, Tamaris
Na veletrhu představujeme novou kolekci, kdy u většiny modelů využíváme naši novou technologii Touch it. Máme na ni dobrou odezvu a udělali jsme spoustu objednávek především s malými zákazníky, takže jsme na podobných číslech jako před rokem. Už delší dobu také poskytujeme obuv pro přehlídky, což vnímáme jako úspěšnou prezentaci cílenou pro konečné spotřebitele.

Zuzana Kašparová, prodej, společnost Tylex Letovice:
Vystavovali jsme tady již v únoru a tentokrát ve společné sekci s dalšími dodavateli materiálů. Do budoucna by bylo dobré dodavatele pro výrobce prádla a konfekce ještě více koncentrovat, tak aby odborný návštěvník viděl komplexní nabídku a na jednom místě našel vše, co potřebuje k ušití svého produktu. Letos je účastníků sekce materiálů ještě málo, ale do budoucna chceme přesvědčit i další a věříme, že se přidají. Nějaké kontakty jsme i tak navázali a ukázat, co vyrábíme, je vždycky přínosem.

David Sklenář, marketing a export, společnost STAP:
Léta jsme tu nevystavovali a české zákazníky jsme tak trochu šidili, proto jsme se domluvili s dalšími dodavateli materiálů a rozhodli se ukázat, že český textil ještě žije. Budeme v tom pokračovat i příští srpen a pokusíme se tuto sekci dále rozšířit. Chceme oslovit další nám podobné firmy a vytvořit třeba i trendové fórum, tak aby naše nabídka oslovila co nejvíc potenciálních klientů.

Martina Krotková, společnost Odvarka bijoux:
Jsme tady ve společném stánku s ostatními Jablonečáky. Brno je pro nás ve znamení milých setkávání. Jezdí sem především naši zákazníci z Moravy, aby se podívali se na novinky, které jim vždycky vypíchneme, včetně těch, které jsme měli možnost představit v červenci  v trendové sekci na pařížském veletrhu módy a doplňků Eclat de Mode Bijourhca. Protože jsme z Liberce, několikrát za rok jezdíme za našimi zákazníky na služební výjezdy, ale tady v Brně máme vždycky na jednom místě nejvíce zboží, které si naši zákazníci mohou fyzicky prohlédnout.

Kateřina Hanko Pletichová, majitelka společnosti Lovemusic a organizátorka Fresh Fashion zóny:
Jsme velmi spokojená jak s Fresh fashion zónou, tak s tím, jak se daří nám jako Lovemusic. Připadá mi, že alternativní móda na tento veletrh vyloženě patří. Reakce na stánek i naši módní přehlídku máme veskrze pozitivní, chodí k nám hodně lidí a jsou nadšení. Z pohledu marketingu to má určitě smysl a odvážíme si i objednávky, sice menší, ale zase jich máme víc. Ostatním značkám z trhů nezávislé módy mohu účast na veletrhu STYL doporučit, určitě je dobré si ji vyzkoušet.

Drahomíra Gřešová, jednatelka společnosti PEGRES obuv:
Na veletrhu KABO jsme pravidelně. Tentokrát jsem měla trochu strach, jestli zákazníci přijedou, protože majitelé kamenných prodejen to dnes nemají snadné. Ale obavy se nenaplnily a neděle byla velmi úspěšná. Mohu říci, že posun termínu veletrhu do víkendu bylo opravdu velmi šťastné řešení – u zákazníků je tento den velmi oblíbený, protože nemusejí zavírat prodejny. S účastí jsme opět spokojeni.

Mária Igazová, asistentka prodeje, značka Gabor:
Zastupujeme značku Gabor v České republice a na Slovensku. Letošní veletrh byl pro nás úspěšný, přišlo hodně zákazníků, stálých i nových, kolekce se líbila a máme hodně objednávek. Těšíme se na další KABO.

Lukáš Vokoun, člen představenstva, společnost Natur komfort:
Jsme výrobci zdravotní obuvi a pro letošní rok jsme si připravili novou kolekci dětských bačkůrek s motivy známé dětské pohádkové postavičky Krtečka. Zájem o naše zboží na veletrhu je dobrý a novinka se líbí. Veletrh standardně naplňuje naše očekávání a pomáhá nám s uvedením nového zboží na trh. Zaznamenali jsme rozdíl v tom, že děláme více drobných obchodů, ale přínos z hlediska objednávek a obratu je srovnatelný s minulými ročníky.

Radka Legerská, PR manažerka, společnost Dara bags:
Jezdíme na trhy alternativní módy, ale chtěli jsme zkusit něco jiného a KABO je náš první veletrh. Přijeli jsme sem s cílem oslovit novou skupinu zákazníků – třeba menší značky, kterým bychom dodávali kabelky. Butiky, které chtějí mít v sortimentu něco jiného a originálního. Potvrdilo se, že naše nabídka zaujme, a hlavním úkolem pak je přesvědčit odběratele o její prodejnosti. My už víme, že lidé tyto tašky opravdu chtějí, některé ani nestačíme šít. Navázali jsme tady kontakty a věříme, že se to pozvolna projeví i obchodně.

Údaje z předběžné statistiky
V průběhu prvních dvou dnů se na pokladnách zaregistrovali zahraniční návštěvníci z dvanácti zemí, především ze Slovenska, Polska a Rakouska. V Press centru se akreditovalo 65 zástupců médií.

42. mezinárodní veletrhy módy a obuvi STYL A KABO se uskuteční v termínu od 16. do 18. února 2014.

(29/08/2013)

 

 

 


 

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 3
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390