Zatímco zpomalení spotřeby nepříznivě ovlivňuje ekonomiky západních zemí, Číně i Indii je v roce 2013 předpovídán stálý progres. V letech 2014 – 2017 je očekáván růst HDP průměrně o 5,8% ročně. Rovněž země jako Filipíny nebo Indonésie se těší solidnímu růstu HDP díky silnému exportu a také bohatnutí nižších vrstev obyvatel, což způsobuje vyšší spotřebu. Očekává se, že spotřeba v Číně a Indii se do roku 2020 ztrojnásobí!
Fashion Access láká středoevropské návštěvníky finanční prémií Organizátoři veletrhu Fashion Access jsou si vědomi zvýšeného zájmu západních zemí o Asii a snaží se přitáhnout co možná nejvíce zákazníků právě do Hongkongu. Zvláštní zájem je věnován zemím bývalého východního bloku, pro jejichž návštěvníky nabízí Fashion Access finanční prémii ve výši 500 USD každé firmě, která se zaregistruje na veletrhu poprvé od března 2012. 
Jarní běh Fashion Access je speciální i tím, že se ve stejném areálu koná několik veletrhů současně. Fashion Access je určen především pro dovozce, velkoprodejce, designéry a výrobce kabelek, obuvi, kožené galanterie a dalších módních doplňků jako jsou klobouky, opasky nebo cestovní zavazadla. Březnoví vystavovatelé předvedou módu na sezonu podzim/zima 2013-14.
MMT (Materials, manufacturing and technology) je dobře znám mezi světovými dodavateli pro kožedělný průmysl. Mezinárodní vystavovatelé ze všech pěti světadílů nabízí surové kůže, částečně i zcela vyčiněné usně, chemikálie, stroje i služby. Z ne-usňových materiálu zde naleznete syntetické látky, přírodní materiály, spony, zipy a další kovové doplňky pro výrobce obuvi, kabelek, zavazadel i oděvů.
Prime Source Forum je výroční meeting nejvýznamnějších činitelů světového oděvního průmyslu, kteří se zde setkávají na neutrální půdě, aby projednali společná témata, důležité výzvy i příležitosti. Zástupce vysílají nejznámější značky a také hlavní dodavatelé materiálů i služeb oděvního světa.
Výrobci a módní značky z více než 20 zemí se sejdou v hongkongském Kongresovém a Veletržním Centru v době od 25. do 27. března. K tradičním vystavovatelům z asijských zemí jako je Čína, Indie, Filipíny či Indonésie přibude zvýšené množství firem ze západních států jako je Itálie, Španělsko, Velká Británie a dokonce i Japonsko. Zatímco se jejich ekonomiky zpomalují, může Fashion Access posloužit jako brána ke vzkvétajícím asijským trhům. Příval těchto zkušených a dobře zavedených firem pozvedl pomyslnou laťku kvality a designu výrobků prezentujících se na veletrhu Fashion Access. 
(01/02/2013) |