Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Zájem o kvalitní evropské značky v Číně roste
Evropské módní značky jsou na čínském trhu stále populárnější. Spolu s rostoucími příjmy Číňanů se zde vytvářejí tendence nakupovat kvalitnější zboží - a to se samozřejmě týká i oděvu, obuvi a galanterie. Jen v obuvnickém sektoru předvídají experti v roce 2020 růst podílů na trhu z 60 % na 70 %  – především s rozvojem luxusních odvětví. Po kolekcích evropského designu je poptávka vysoká.

Evropský obuvnický veletrh v Shanghaii otevírá cestu exportu orientovanému do Asie 

Messe Düsseldorf využívá tohoto nadšení pro značkovou obuv a galanterii k rozvoji svých aktivit právě v Číně. Spolu se zájmem mnoha evropských firem nyní Messe Düsseldorf pořádal od 17. do 19. dubna 2012 první Výběr z GDS – Premium European Shoe Fair. Akce byla podpořena Čínskou obchodní asociací všeobecného obchodu (Chinese Commerce Association for General Merchandise – CCAGM), státní maloobchodní federací, jejíž členové pocházejí ze všech významných obchodních domů a center v zemi. Další edice GDS Select je plánována současně s módním veletrhem CHIC v Pekingu na podzim 2013.

Oblíbenost evropských značek v Číně

I přes drobný ekonomický pokles je Čína stále slibným trhem pro mnoho výrobců módního, koženého zboží a v nadcházejících letech se očekává, že se stane ještě významnější pro evropské značky. Mezi léty 2005 a 2010 se výdaje na obuv průměrné městské čínské domácnosti téměř zdvojnásobily. Průměrná maloobchodní cena za dámskou obuv (cena z jara 2012) vzrostla za poslední dva roky ze 600 yuanů na 1200 a za mužskou obuv ve stejném období ze 400 na 800 yuanů. Ve střední a vyšší třídě celkově narůstá spotřeba mezinárodního zboží vysoké kvality. Podle Boston Consulting Group vzroste počet Číňanů z vyšší a střední třídy ze 150 milionů (2010) na 400 milionů v roce 2020. Hlavní skupinou zákazníků jsou lidé mezi 18 a 35 lety a jejich hlavní zájem je orientován na italské, francouzské, německé a americké značky.

(8/10/2012)

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 3
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390