Přehlídka nejlepších obuvnických značek ze Španělska i zahraničí se představí v novém moderním formátu. Během tří dnů od 22. do 24. září proběhne 30. ročník veletrhu pořádaný Španělskou federací obuvnického průmyslu (FICE) a IFEMA.
Jejím úkolem je přitáhnout nové návštěvníky a vystavovatele a za tímto účelem představí množství inovací. Jako jeden ze tří hlavních evropských veletrhů si klade za cíl upevnit svou pozici v rámci evropského obuvnického průmyslu a svého národního trhu.
Podpora pro účastníky V rámci veletrhu je garantována 10% úspora nákladů pro vystavovatele. Tato výhoda má nejen podpořit stávající účastníky, ale také přilákat nové. „Soubor nových nabídek má snížit náklady zvláště v současné ekonomické situaci,“ prohlašuje Francesco Malatesta, ředitel Modacalzado+Iberpiel. Veletrh připravuje také sérii inovací, které byly započaty už ve dvou minulých ročnících, kdy veletrh představil koncept otevřenějšího a modernějšího vzhledu, založeného na kompletně jiné formě vystavovacích ploch a osvětlení prostoru. Podpora pro kupující Za účelem zvýšení zájmu španělských a zahraničních obchodníků byli přizváni vystavovatelé z Jižní Ameriky a východních zemí, aby dostali prostor pro vlastní prezentaci a zvýšil se jejich zájem o španělské produkty. Obchodníci jistě přivítají i doprovodný program veletrhu, který jejich pobyt v Madridu ještě více zatraktivní. Městská rada se za tímto účelem rozhodla uspořádat speciální večerní akce, okružní prohlídky po hlavních městských obchodech, které podpoří prodloužená otvírací doba, slevy v hotelích, restauracích a dopravě. Všechny tyto novinky mají pozvednout veletrh do klíčové pozice v hlavních událostech obuvnického průmyslu založeného na přehlídce špičkového designu, kvality a pokroku. (24/6/2012) |