Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
WORTMANN dále roste
ImageSkupině Wortmann z Detmoldu se v 1. pololetí (sezóna podzim-zima 2011 od 1.června až 30. listopadu) běžného obchodního roku 2011/12 (31.05.) podařilo zvýšit obrat na 503,1 miliónů euro. V předchozím roce činil obrat 455,3 mil. euro, což odpovídá růstu v hodnotě 10,5 %. Soudě podle stávajících zakázek skončí skupina celý obchodní rok...

... s konsolidovaným růstem obratu v hodnotě více než 995 miliónů euro. O rok dříve činil celkový obrat 957,7 mil. euro.  

Zvýšení obratu v 1. pololetí o 10,5 %

Vývozní kvóta se pravděpodobně zvýší na cca 54 % (předchozí rok 52,7 %). Pokud jde o exportní trhy, velmi úspěšně se rozvíjí Rusko, kde je Wortmann zastoupen vlastními prodejními dceřinými společnostmi, jakož i Francie. Zatímco německý trh dále rostl, ve Velké Británii a Irsku byly zaznamenány mírné propady obratu. Asijská privátní značka Novi Footwear, která má zákazníky v zámoří, bude v běžném obchodním roce pravděpodobně zaostávat za rokem předchozím. Obuv skupiny Wortmann se prodává ve více než 70 zemích světa a ve více než 15.000 obchodech s obuví.

Image
Horst Wortmann (vpravo) a Dr. Wolfgang Illers (CFO)

Tamaris, vedoucí značka skupiny Wortmann, pokračuje na své cestě k cíli, který si sama stanovila - tedy stát se obuvnickou značkou č. 1 v Evropě. S rekordním rozpočtem na reklamu ve výši 100 miliónů euro pro další čtyři roky by neměl být problém tohoto cíle pokud možno co nejdříve dosáhnout. Hlavní trhy příštích aktivit budou vedle Německa představovat Francie a Benelux, ale i Polsko a Skandinávie. Na začátku května bude uveřejněna nejnovější komunikační analýza časopisu Brigitte s marketingovými ukazateli známosti značek. Tamaris dosáhla při poslední analýze před dvěma lety již známost ve výši 51 %. V Detmoldu se nyní očekává zvýšení na více než 60 %. Také v oblasti systémového partnerství Tamaris tato nejlepší značka skupiny Wortmann stejně jako předtím roste. Momentálně existuje 685 prodejních ploch (předchozí rok 454), z toho 210 tzv. mono-label-stores a 475 tzv. shop-in-shops.

Skupina Wortmann patří, pokud jde o počty párů, v segmentu módní obuvi s 31 milióny párů a cca 27 milióny párů v oblasti standardní obuvi k největším výrobcům a prodejcům obuvi v Evropě. U módní dámské obuvi je považována za zdejšího lídra trhu. K evropské části firemní skupiny patří vedle hlavní značky Tamaris také značky Marco Tozzi, Caprice, Jana a s.Oliver Shoes, v Asii je to pak Novi Footwear Fareast Ltd. Wortmann je s vlastními společnostmi zastoupen v osmi evropských lokalitách a dalšími jedenácti v Asii. V mezinárodním měřítku má skupina 1.021 pracovníků (předchozí rok 930), z toho 582 v Evropě (plus 12 %). Pro tuto firemní skupinu z Detmoldu vyrábí na celém světě cca 30.000 pracovníků.

Pokud jde o nyní začínající prodej kolekcí pro následující sezónu podzim-zima 2012/13, počítá se s tím, že kvůli vysokým zásobám v maloobchodě obuví i v Detmoldu bude růst oslaben.

Image

Detmold
(26/3/2012)

 


 

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 4
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390