Baťa získal nominaci na EuroShop RetailDesign Award 2012 |
Největší obchodní dům Baťa v Evropě získal nominaci do soutěže EuroShop RetailDesign Award, kterou každoročně vyhlašuje německé EHI ve spolupráci s National Retail Federation USA. O nominaci se zasloužila nová podoba obchodního domu Baťa na Václavském náměstí, která byla veřejnosti představena 1. 4. 2011. Jednotlivá prodejní patra se vyznačují přátelským designem, jehož předností je snadná orientace v prostoru.
Osvětlení je řešeno velmi progresivně díky světelnému systému a LED úspoře energie. Redesign tohoto největšího evropského obchodního domu s obuví provedla rakouská firma, která má v oboru bohaté zkušenosti. „Změnou interiéru se změnila celá instore komunikace, prostor je vzdušný a svým způsobem i jednoduše řešený,“ uvádí Lukáš Ohanka, marketingový ředitel Bati. O cenu za nejlepší letošní koncept store se uchází i další významné české a slovenské obchody jako je Ton, Miele, Pánská pasáž, Samsung nebo Fortel Design. „Ceníme si nominace do soutěže o nejlepší světový koncept. Prodejna na Václavském náměstí je naší vlajkovou lodí a o to více jsme pyšní, že se nové pojetí líbí nejen zákazníkům, ale oceňují jej i odborníci,“ doplňuje Lukáš Ohanka. Výherce bude znám už v lednu 2012. (10/1/2012) |