Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Tamaris – v Německu vyhodnocena jako TOP značka

Poprvé v historii renomované studie značek „best brands“ se značce Tamaris podařilo obsadit špičkové místo mezi 12.000 zkoumanými značkami.

Hodnoceno bylo celkem 12.000 světových značek z pohledu ukazatelů „ekonomická úspěšnost“ a „atraktivita (sympatie). Vynikajícím získaným třetím místem dokazuje značka Tamaris, že definitivně patří v Německu ke značkové elitě. V kategorii „nejlépe rostoucí značka“ porazili Tamaris pouze světové značky ze zábavního průmyslu - Apple a LG. Samotná skutečnosti, že se do první desítky dostala značka obuvi, je pro tuto značku jednoznačně obrovským úspěchem. Ocenění dokládá, že vysoké investice do Tamarisu nevedla jen k výraznému zvýšení povědomí o značce, ale že má na svědomí i intenzivní hospodářský úspěch na prodejnách. Poté, co Tamaris získala marketingovou cenu OWL a umístila se s vynikajícími výsledky v komunikační analýze Brigitte za roky 2008 a 2010, dokládá 3. místo v německém žebříčku značek, že Tamaris úspěšně kráčí vstříc svému vytyčenému cíli stát se spotřebitelskou značkou číslo jedna.

Poděkovat za tyto výsledky je třeba hlavně konsekventnímu řízení značky, které je věnovaná výrazná pozornost již osmým rokem. Jednu velkou botu na bílém pozadí již nikdo nezamění se žádnou jinou značkou. Tamaris se prezentuje každou sezónu pomocí billboardů, inzerátů a televizních spotů (Německo) a svou nezaměnitelně jasnou a jednoduchou linií představuje svou kolekci.

„Máme velkou radost z tohoto uznání ve srovnání se světovými top-značkami. Výjimečné ocenění pro značku Tamaris a především pro náš tým, který denně pracuje s velkým nasazením na budování značky Tamaris. Náš dík patří všem zákazníkům, hlavně naším systémovým partnerům, kteří vsadili na Tamaris a přispěli tak velkým dílem k tomuto úspěchu. Protože konec konců značky jsou stále vytvářeny na ulici!“ říká Jens Beining, společník a jednatel holdingu Wortmann.

best brands

„best brands“ je německé hodnocení značek oceňující každý rok v Německu nejúspěšnější značky. Zvláštností tohoto ocenění je, že o vítězi nerozhoduje porota, ale spotřebitel sám – zprostředkovaně díky reprezentativní studii agentury GfK. Rozhodující jsou přitom dvě kritéria: skutečný hospodářský úspěch a atraktivita značky ve vnímání spotřebiteli, což následně určuje budoucí úspěch.

„Best brands awards“ jsou udělovány v kategoriích „nejlepší produktová značka“, „nejlépe rostoucí značka“, a „nejlepší podniková značka“. Celkem bylo analyzováno zhruba 12 tisíc značek. Iniciátory udílení ocenění jsou: Serviceplan, skupina GfK, skupina ProSiebenSat1, Wirtschaftswoche, Markenverband a iq media marketing.

Německý žebříček nejlepších značek 2011:

 

místo

nelépe rostoucí značka

nejlepší produktová značka

nejlepší podniková značka

nejlepší značka ve službách

1

Apple-IPhone

Lego

Volkswagen

Kempinski

2

LG

Miele

Miele

ING DIBA

3

Tamaris

Nivea

Audi

Lufthansa

4

Base

Tchibo

Lufthansa

HUK

5

De`Longi

Rotkäppchen

Siemens

Steigenberger

6

Pampers

Triumph

Daimler

DHL

7

Zewa

Gilette

ADAC

Sparkasse

8

Frosch

Microsoft

Adidas

Vodafone

9

Acer

Canon

BMW

SAP

10

Volvic

Langnese

Aldi

AIR BERLIN

Zdroj: Gfk
(8/3/2011)


Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 7
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390