Poprvé v historii renomované studie značek „best brands“ se značce Tamaris podařilo obsadit špičkové místo mezi 12.000 zkoumanými značkami.
Hodnoceno bylo celkem 12.000 světových značek z pohledu ukazatelů „ekonomická úspěšnost“ a „atraktivita (sympatie). Vynikajícím získaným třetím místem dokazuje značka Tamaris, že definitivně patří v Německu ke značkové elitě. V kategorii „nejlépe rostoucí značka“ porazili Tamaris pouze světové značky ze zábavního průmyslu - Apple a LG. Samotná skutečnosti, že se do první desítky dostala značka obuvi, je pro tuto značku jednoznačně obrovským úspěchem. Ocenění dokládá, že vysoké investice do Tamarisu nevedla jen k výraznému zvýšení povědomí o značce, ale že má na svědomí i intenzivní hospodářský úspěch na prodejnách. Poté, co Tamaris získala marketingovou cenu OWL a umístila se s vynikajícími výsledky v komunikační analýze Brigitte za roky 2008 a 2010, dokládá 3. místo v německém žebříčku značek, že Tamaris úspěšně kráčí vstříc svému vytyčenému cíli stát se spotřebitelskou značkou číslo jedna. Poděkovat za tyto výsledky je třeba hlavně konsekventnímu řízení značky, které je věnovaná výrazná pozornost již osmým rokem. Jednu velkou botu na bílém pozadí již nikdo nezamění se žádnou jinou značkou. Tamaris se prezentuje každou sezónu pomocí billboardů, inzerátů a televizních spotů (Německo) a svou nezaměnitelně jasnou a jednoduchou linií představuje svou kolekci. „Máme velkou radost z tohoto uznání ve srovnání se světovými top-značkami. Výjimečné ocenění pro značku Tamaris a především pro náš tým, který denně pracuje s velkým nasazením na budování značky Tamaris. Náš dík patří všem zákazníkům, hlavně naším systémovým partnerům, kteří vsadili na Tamaris a přispěli tak velkým dílem k tomuto úspěchu. Protože konec konců značky jsou stále vytvářeny na ulici!“ říká Jens Beining, společník a jednatel holdingu Wortmann. best brands
„best brands“ je německé hodnocení značek oceňující každý rok v Německu nejúspěšnější značky. Zvláštností tohoto ocenění je, že o vítězi nerozhoduje porota, ale spotřebitel sám – zprostředkovaně díky reprezentativní studii agentury GfK. Rozhodující jsou přitom dvě kritéria: skutečný hospodářský úspěch a atraktivita značky ve vnímání spotřebiteli, což následně určuje budoucí úspěch. „Best brands awards“ jsou udělovány v kategoriích „nejlepší produktová značka“, „nejlépe rostoucí značka“, a „nejlepší podniková značka“. Celkem bylo analyzováno zhruba 12 tisíc značek. Iniciátory udílení ocenění jsou: Serviceplan, skupina GfK, skupina ProSiebenSat1, Wirtschaftswoche, Markenverband a iq media marketing.
Německý žebříček nejlepších značek 2011: místo | nelépe rostoucí značka | nejlepší produktová značka | nejlepší podniková značka | nejlepší značka ve službách | 1 | Apple-IPhone | Lego | Volkswagen | Kempinski | 2 | LG | Miele | Miele | ING DIBA | 3 | Tamaris | Nivea | Audi | Lufthansa | 4 | Base | Tchibo | Lufthansa | HUK | 5 | De`Longi | Rotkäppchen | Siemens | Steigenberger | 6 | Pampers | Triumph | Daimler | DHL | 7 | Zewa | Gilette | ADAC | Sparkasse | 8 | Frosch | Microsoft | Adidas | Vodafone | 9 | Acer | Canon | BMW | SAP | 10 | Volvic | Langnese | Aldi | AIR BERLIN |
Zdroj: Gfk (8/3/2011)
|