Pravidelné přehlídky módní obuvi na veletrhu KABO dostaly novou, originální podobu. Pódium v pavilonu P bylo v horní části zakryto, takže pozornost diváků poutají výhradně prezentované kolekce.
V České republice má přehlídka tohoto typu premiéru a obchodníci si ji zatím pochvalují. Proměnlivá choreografie jí dodává potřebný spád a dynamiku. Větší prostor dostaly prezentace zúčastněných značek i samotné modely, jejichž obraz zároveň přenášejí dvě obrazovky.
Komponovaná přehlídka představuje nabídku deseti značek. Začíná ve španělském rytmu značky Merbur, jejíž dámská společenská a vycházková obuv je stejně efektní navenek jako komfortní uvnitř. Značka Scholl je už přes sto let známá jako odborník na zdravé obouvání, ale v posledních letech sází na spojení technologie, pohodlí a stylu. Kolekci módní obuvi Scholl Linie Fashion pro podzim a zimu 2010/2011 vytvořil návrhář Diego Dolcini ve stylu 80. let, s metalickými aplikacemi a zipy jako symboly rebelie. Modely na netradičně vysokých, devíticentimetrových podpatcích využívají ověřené technologie pro zajištění pohodlí, tj. stélky Bioprint a Gelaktiv, které při chůzi pohlcují nárazy a tlaky.
 Kolekci pro nadcházející sezonu prezentuje také společnost Wendel a její značka Marco Tozzi. K vidění je trendová, klasická i sportovní obuv v decentních barevných kombinacích s nápaditým zdobením cvoky, přezkami i pásky. Následující kolekce značky Tamaris zaujme vysokými kozačkami z materiálů sametového vzhledu, barevnost sahá od temně černé až po sněhobílou. Se značkou Mustang vstupuje na pódium v pavilonu P pánská sportovní obuv, ale nechybí ani dámská letní kolekce s různými variacemi na opět populární dřeváky. Diváci se seznámí také se skandinávskou módou. Značku Ten Points na mole reprezentuje pohodlná vycházková a sportovní obuv s nápaditými detaily – proplétanými řemínky a třásněmi. Také značka Acer má švédské kořeny a představila se kolekcí pro jaro a léto 2011. Trendová gumotextilní a pryžová obuv osloví zejména mladou generaci. Tradiční americká značka K-Swiss, která před čtyřiceti lety uvedla na trh první koženou tenisku, předvádí na pódiu pavilonu P sportovní obuv vysoké kvality a vytříbeného designu. Závěr přehlídky patří polské značce Nik a ukázkám z jejích kolekcí dámské a pánské obuvi pro příští jaro a léto. (2.9.2010, Jana Fuhrmannová)
|