Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
STYL a KABO: zaměřeno na nadměrné velikosti a zdravé obouvání
36. mezinárodní veletrhy módy, obuvi a koženého zboží STYL a KABO probíhaly opět ve třech dnech od 24. do 26. srpna 2010. Staly se největší B2B prezentací módního průmyslu a nejvýznamnější kontraktační akcí pro sezonu jaro/léto 2011 nejen na českém, ale i na středoevropském trhu.

Image

Veletrhy se konaly ve třech pavilonech na ploše 10 897 m2 a představily aktuální nabídku 781 oděvních, obuvnických a kožedělných značek z 18 zemí. Mezi 438 vystavovateli nechyběli nejvýznamnější tuzemští a zahraniční výrobci, kteří jsou špičkou ve svých oborech, 69 firem se v Brně prezentovalo zcela poprvé.

Podíl zahraničních vystavovatelů dosáhl 30 procent. Nejpočetněji bylo zastoupeno Slovensko se 48 vystavovateli, následovalo Polsko a Německo. Díky spolupráci společnosti Veletrhy Brno s agenturou pro podporu exportu konfekce AEPC se čtvrtou nejpočetněji zastoupenou zemí stala Indie. Pod hlavičkou PT.Gerindo se prezentovaly firmy z Indonésie.

Doprovodný program se zaměřil na dvě klíčová témata – nadměrnou módu a zdravé obouvání. Semináře o spodním prádle v nadměrných velikostech a „Jak poradit s oblečením boubelce“ vzbudily velký zájem. Obuvnickou sféru oslovily semináře věnované návrhu na jednotné velikostní značení obuvi, správné konstrukci zdravotních vložek a zásadám péče o nohy.

O nových možnostech podpory a rozvoje podnikání informoval seminář agentury MARCO BBN „Internet - nízkonákladová reklama pro střední a malé firmy“. Pokračoval projekt „Tvůrčí dílna Liběny Rochové“ z únorového veletrhu STYL, kdy se návrháři spojili s výrobci, společně vybrali typ modelu a navrhli nový design. Výsledky jejich spolupráce, tedy nové designy oděvů, byly prezentovány na figurínách v trendovém fóru v pavilonu V. Modely se již staly součástí nových kolekcí zúčastněných firem a v průběhu několika týdnů a měsíců budou nabízeny do obchodní sítě. Zájem nákupčích a zákazníků a tím i výsledek celého projektu budou vyhodnoceny v průběhu října 2010.

„Jablonecká ulice“, tak zní název Podnikatelského inkubátoru, který byl realizován s podporou Ministerstva průmyslu a obchodu ČR a představil sedm výrobců bižuterie. Pro firmy JBX Retail, Glass Motiv, Expo, GB Beads GB Bijoux, JSB, Glassunicum a AG Plus to znamenalo zajímavou marketingovou příležitost a zároveň šanci získat praktické obchodní zkušenosti.

V osmnáctém ročníku soutěže TOP MODEL o nejlepší exponáty veletrhu KABO získaly hlavní ceny za design, kvalitu a inovace vystavovatelé Paolo Santini, NARA a V+J obuv. Zvláštní ceny porota udělila exponátům společností D.L.M. velkoobchod koženou galanterií, Konsorcium T+M a Svatoslav Žalůdek – LAGEN.

Během tří dnů se na molech brněnského výstaviště uskutečnilo třicet módních přehlídek se zaměřením na konkrétní branže. Nejnavštěvovanější byla přehlídka nadměrné módy Oversize Show zakončená kolekcí Oversize Femme Fatale, kterou vytvořili studenti a návrháři VOŠ a SUPŠ Brno. Každý den se v komponované přehlídce představily také kolekce návrhářů, kteří se ucházeli o prestižní titul TOP STYL DESIGNER. V konkurenci osmi kolekcí finalistů z ČR a Maďarska porotu nejvíce zaujala tvorba dvojice českých autorek Anny Mareškové a Michaly Bětíkové, Vítězná kolekce má název Obsession.

Image

Údaje z předběžné statistiky
Návštěvnost srpnových veletrhů STYL a KABO se přiblíží předpokládanému počtu osmi tisíc osob. V průběhu prvních dvou dnů se na pokladnách zaregistrovalo více než 600 zahraničních návštěvníků z 21 zemí. V Press centru se akreditovalo 116 zástupců médií, mezi nimi deset zahraničních z Maďarska a Slovenska.

Řekli o veletrzích
Dinkar Prakash Srivastava, velvyslanec Indie:
Pro indické firmy je to zajímavá obchodní příležitost, a to nejen z hlediska oslovení českého trhu, ale i pro navázání kontaktů se zákazníky ze zemí střední a východní Evropy. Chceme, aby české firmy věděly, co jim indické společnosti mohou nabídnout.

Ama Adnan, asistent obchodního oddělení indonéské ambasády:
Přijíždíme sem téměř každý rok. Veletrh i jeho doprovodný program jsou pro nás velmi zajímavé, stejně jako zdejší příjemná atmosféra. Indonésie má kvalitní zboží, ať už se jedná o textil nebo výrobky z kůže. Musíme je však dovézt a ukázat, aby je poznali spotřebitelé i na vašem trhu. To sje náš hlavní úkol.

Lívia Klausová, první dáma České republiky:
Zaujalo mne velmi svěží pojetí letošních veletrhů, a to nejen pokud jde o obsazení, i když jsou zde stálice, ale i to, jak pavilony vypadají a jak pracují s barvami. Pochopitelně jsem navštívila řadu stálých vystavovatelů. Je pravda, že některé známé firmy na veletrhu chybějí, ale na druhou stranu je velmi pozitivní, že se mnozí tradiční vystavovatelé do Brna opět vrátili.

Kateřina Martincová, spolumajitelka firmy Tolerantní móda:
Letos se poprvé účastníme módní přehlídky modelů nadměrných velikostí Oversize Show, připravili jsme část pro běžné nošení, kostýmky a čtyři modely pro večerní příležitost. Co se týká návštěvníků na našem stánku, myslím, že jich je méně než v minulosti, ale zase jsou to většinou zákazníci, kteří vědí, co chtějí. Když přijdou, tak si obvykle chtějí objednat.

ImageMartin Kárych, společnost Altra, odborný poradce veletrhu STYL v oblasti Lingerie:
Prádlu u nás mnohdy není věnována taková pozornost, jakou by si tato intimní složka ošacení zasloužila. I proto se podílíme na doprovodném programu veletrhu STYL, jehož součástí je také osvěta v této oblasti. Český maloobchod zde má velké rezervy, hlavně je třeba zlepšit erudici a znalosti personálu, který prádlo prodává.

Simona Brýdová, obchodní manažerka společnosti GB Beads:
V době krize je potřeba využít různé možnosti k propagaci. Jablonecko je výrobou skleněných perel a bižuterie stále velice známé, a proto takovou možnost podpory, jakou poskytuje ministerstvo průmyslu a obchodu v rámci Podnikatelského inkubátoru, velmi vítáme.

Milan Blaha, majitel firmy Elgeo:
Kabelky a další výrobky z kůže rejnoka na českém trhu nabízíme druhým rokem, ale doposud to bylo jen prostřednictvím internetového obchodu. Na veletrhu KABO je toto zboží poprvé a přitahuje velkou pozornost. Navázali jsme kontakty s obchodníky a uvidíme, s kolika obchody budeme spolupracovat. Zájem o kabelky určitě je a na rejnočí kůži už máme podepsané i objednávky.

Alena Vasilevskaja, ředitelka společnosti Cesar design, distributor značky Milavitsa, Bělorusko
Jsme na veletrhu poprvé a jsme spokojeni jak s podobou stánku, tak se zájmem o vystavené výrobky. Zastupujeme společnost Milavitsa, která dodává dámské spodní prádlo do dvaceti zemí světa, a nyní se rozhodla rozšířit svoje aktivity i na český trh. Jsme zde hlavně proto, abychom navázali nové kontakty a rozšířili svoje možnosti dodávat do českých obchodů.

37. mezinárodní veletrhy módy a obuvi STYL a KABO se uskuteční v termínu 15. až 17. února 2011.

Zveřejněné informace jsou předběžné. Konečná závěrečná zpráva bude akciovou společností Veletrhy Brno vydána po vyhodnocení všech statistických údajů.

(1.9.2010, Jana Fuhrmannová)

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 7
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390