V rámci mezinárodního obuvnického veletrhu GDS se opět jako trendová platforma pro mladé, kreativní návrháře představí výstava "Design Attack", která se bude konat od tohoto pátku až do neděle (10. - 12. září) v německém Düsseldorfu. Sto vybraných nováčků v Hale 3 uvede pro mezinárodní veletržní publikum své nové kolekce módních trendů a produktů pro léto 2011. Vystavovat se bude nezávislá móda, městské i streetové oděvy, stejně jako doplňky a jiné lifestylové produkty.

Už třináctá výstava "Design Attack" v řadě přinese do Düsseldorfu atmosféru nebezpečí a džungle. Letošní téma "Rachot v džungli" odkazuje na mistrovství světa v Jižní Africe a také na legendární souboj těžkých vah - právě s podtitulkem "Rachot v džungli", ve kterém se roku 1974 v Jižní Africe utkali Mohammed Ali a George Foreman. Téma džungle v sobě spojuje harmonii přírody s duchem dobrodružství. Zároveň je i v souladu s trendem prosazování ekologického myšlení a s trendem trvale udržitelného rozvoje. V rámci "Design Attack" budou poprvé vystupovat jména jako Silver Label s kolekcí Candy Wrapper Bags, Dialog a Sonore de Toot, dánská značka Laliek a Kamaeleon z Německa. Znovu se objeví Bead, Beachers, Machin Machine, meine Matrosin, Pololo, Taschendieb, das Pinke Zimmer a mnoho dalších…
I design tohoto trendového areálu je jak se patří neobvyklý. Kmeny stromů se pnou do výšky jako obři z džungle, hojný podrost je tvořen nízko visícími popínavými rostlinami, kapradinami a šlahouny. Všude okolo sebe můžete slyšet bzukot, cvrkot a šelestění ptačích křidélek. Opice se houpají ze stromu na strom. Stvoření z divoké džungle čekají na dobrodruhy, aby je mohla vzít do svého světa plného dobrodružství.
Výstavní stánky jsou v zelené barvě džungle, nebo s nádechem zebřího vzoru. Jsou vyrobeny z neopracovaného dřeva a ozdobeny vlnitými archy papíru a maskovací síťovinou. Plaza, středobod mladé kultury, má svým návštěvníkům také co nabídnout: například kaskádový vodopád s houpacími sítěmi, které zvou k odpočinku a relaxaci. Ze svého stromového příbytku vyhrává DJ, komu to nestačí, toho příjemně naladí pohled na africkou skupinu akrobatů "Wa Bantu". Přestávku si můžete dát v Coco Baru, v nabídce má chlazené drinky, něco na zub a také "Noviny z džungle", ve kterých se můžete dočíst o zajímavostech, vystavovatelích i o tom, kdy bude probíhat předávání cen zvláště nadaným návrhářským studentům. Výherci této ceny obdrží sponzorský dar na zaplacení výstavního stánku na dalším pokračování "Design Attack" v březnu 2011. Kvůli zájmu vystavujících se tentokrát večírek odehraje přímo v centru probíhající exhibice. Otevřená aréna mezi halami 2 a 3 se pod titulkem "Chill & Grill" stane kempem v džungli. Vystavující i návštěvníci se zde mohou v sobotu večer zúčastnit grilování spojeného s hudebním programem.
V Hale 3 se ale nebudou prezentovat pouze mladé nezávislé značky. Hned vedle trendy oblastí, jako je Urban fresh, Urban active a Urban authentic, budete moci shlédnout i kolekce zavedených a dobře prodávajících značek. Mezi registrovanými vystavovateli najdete mimo jiné: Buffalo, Camel, Chiemsee, Clarks, Foxtrot, Kangaroos, MBT, MEXX, S.Oliver, Skechers, TBS, Tom Tailor a Vagabond (urban fresh), Fit for Fun, LOWA, Kamik a Salomon (urban active), Art, Bufflox, Ca’Shott Copenhagen, Converse, Cubanas, Dr.Martens, El Naturalista, Feud London, Fly London Footwear, Iron Fist, J Shoes, Pepe Jeans Footwear, Replay, Tiggers, Wrangler a Zoo Shoe Concept (urban authentic).
Blížící se veletrh GDS, v jehož rámci bude uvedena i výstava "Design Attack", se bude odehrávat v düsseldorfském Výstavním centru od 10. do 12. září. Vystavovat nejnovější módní trendy v oblasti obuvi a výrobků z kůže zde bude 1190 vystavovatelů z jednačtyřiceti zemí světa. Předvedeno zde bude okolo 1800 kolekcí, které stanoví nové trendy pro nadcházející sezónu jaro a léto 2011. (7.9.2010, Jana Fuhrmannová)
|