Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Svěží a nápadité léto
ImageVycházková obuv pokrývá nejširší spektrum trhu s obuví. Není limitovaná věkovou kategorií spotřebitelů a je otevřená módním trendům. S ohledem na svou účelovost ctí i nezbytné komfortní vlastnosti. Segment vycházkové obuvi na tuzemském trhu reprezentují zejména velkoobchodní společnosti s nabídkou renomovaných značek.

Kolekce Marco Tozzi pro jaro-léto 2010 je naplněna velkým množstvím nových nápadů přizpůsobujících se trendům oděvních témat pro tuto sezonu. Ležérní vzhled i nadále sílí. Úspěch sneakerů pokračuje a vedle nich se vyrojila v kolekci Marco Tozzi i řada nových typů obuvi, ať už jde o polobotky, šněrovací boots, modely s plochou podešví i na podpatku. Důraz je kladen především na nové měkčené kůže v nových svěžích barvách. Vedle toho nabízí kolekce v nižších cenových skupinách též plátěné modely a modely vyrobené z nových fantastických napodobenin kůže, které splňují veškeré nároky na měkkost a design.

Image
Marco Tozzi

Kolekce Soft & Flexible prožije v nové sezoně také přelom. Tvary se stávají mladšími a zakulacují se. Valchované kůže jsou ještě měkčí a podešve ještě více flexibilní.

Do popředí se dostává i lehká vycházková obuv, a to díky docela agresivním tvarům. I zde jsou použity nové usňové materiály a inovativní finiše nubuku. Narůstající tendenci mají optiky s rostlinnými motivy v nových barvách a barevných kombinacích. Důležité pro tento segment jsou u Marco Tozzi vyšší kotníkové střihy  v různých vzhledech a s rafinovanými perforacemi.

U sandálů a pantoflí Marco Tozzi se nabízí všechny fasety podešví. Počínaje plochou podešví, přes trendy klínky až po vysoké podpatky ať už s nebo bez platformy – nová kolekce nabízí veškeré alternativy. Segment sandálů se vyznačuje - vedle gladiátorek a kotníkových typů - i neotřelými dekoracemi a množstvím nových materiálů a barev.

Co se barev týká, sezona u Marco Tozzi bude velmi svěží. Vedle hnědých odstínů a zemitých barev budou často používány intenzivní barevné tóny jako pink, fialová, šafránová a odstíny modré. I vzájemné kombinace těchto barev jsou skvěle využity a ve spojení v hnědými tony dodávají modelům výrazný styl.

Image
Josef  Seibel

Německou značku Josef  Seibel reprezentuje na tuzemském trhu zlínská Geneze. Precizní řemeslné zpracování komfortní usňové obuvi si na trhu získalo řadu příznivců. Zvláštní pozornost si nepochybně zaslouží nedávno představená řada Spirit of nature, resp. kolekce ekologicky šetrné obuvi. Recyklovatelné vnitřní stélky obuvi jsou vyrobené z aktivního uhlí. Aktivní uhlí umožňuje, že je obuv prodyšná a antibakteriální. Podešve jsou vyráběny ze směsi přírodního kaučuku a mechu, jsou tak snadno rozložitelné v přírodě. Společnost Josef Seibel garantuje, že 80 % všech použitých svrškových usní a kožených podšívek v obuvi je vyrobeno bez použití chromu. Kvůli snížení dopadu na životní prostředí je navíc pro veškeré balení obuvi používán recyklovaný papír. Charakteristickou známkou značky je také ruční šití obuvi, které snižuje závislost na používání lepidel s obsahem těžkých kovů a bota je tak snadno recyklovatelná. Jeden z modelů řady Spirit of nature Josef Seibel získal na veletrhu Kabo ocenění odborné poroty Top Innovation Award v prestižní soutěži Top Model.

Image
Gabor

I v nabídce firmy Gabor lze najít různé vzory vhodné pro všechny věkové kategorie. Zajímavostí této značky je nabídka i velikostních půlčíslel, což na trhu není obvyklé. O nabídce šířkových velikostí F, G, H ani nemluvě.

Každou kolekci Gabor tvoří čtyři linie:

Fashion, Sport - módní, trendová a sportovně-elegantní obuv
Comfort – komfortní módní obuv v šířkách G, H se vzdušnými a měkkými stélkami, přičemž mnohé vzory umožňují jejich výměnu za individuální zdravotní stélky, které dnes používá stále víc lidí
Jollys – sportovní, mladistvá a nekonvenční řada

Rolling Soft – je novinkou v kolekci Gabor a prostřednictvím speciálně tvarované podešve imituje nejzdravější chůzi – chůzi na boso, čímž odlehčuje klouby a podporuje správné držení těla

Na přípravě každé kolekce Gabor pracuje tým odborníků, kteří s důrazem na kvalitu, módnost a komfort připravují individuálně každý model. Jedna z důležitých věcí je příprava kopyt. Dřív než se modeláři pustí do jejich výroby, sbírají informace o módních trendech, cestují po výstavách a veletrzích.

Neméně důležitá je i příprava modelů ostatních částí obuvi (podešev, podpatky, stélky atp). Vždyť každá bota Gabor má přibližně 240 částí, které se skládají na 140ti pracovních operacích.

A jaká bude kolekce Gabor v nadcházející sezoně? Laťka je již tak vysoko, že i její autoři již nyní přemýšlejí, čím se s ní v budoucích sezonách vyrovnají. Je barevná, měkká, pohodlná. Nabízí vzory v módních barvách a jejich odstínech. Častá je modrá (oceán, Atlantik), růžová (fuchsie, petúnie, cyclam), fialová, žlutá (sun, lemon), světle i tmavě hnědá, černá i bílá.

Zajímavé jsou vzory se svrškem, kde jsou barvy a odstíny vzájemně kombinované. Nazouváky a sandály s korkovou či textílii obalenou platformou jsou hitem i tentokrát. Příjemné osvěžení přinášejí detaily ve formě květovaných stélek, módních podešví, šněrovadel. Střihy lodiček vsadily na pohodlné oblé špičky.

Image
ara

„Obuv, která mi sedne“ - je motem značky ara. Jedná se o vysoce komfortní, dokonale padnoucí, pohodlnou a moderní obuv. Je šitá z kvalitních komponentů a prvotřídních materiálů. Příjemně překvapí nejen širokou škálou vzorů (od klasických mokasín po nejmodernější pantofle), ale i obsáhlou nabídkou velikostních skupin. V dámských velikostech je běžná nabídka od 2,5 až  9, tedy po půlčíslech a v šířích F, F1/2, G, H, H1/2 a K. Zákazníci tak mají možnost si vybrat co nejlépe padnoucí obuv, která již při prvním obutí představí výjimečnost značky „ara“.

Mezi novinkami pro sezonu jaro-léto 2010 jsou mj. ultralehké modely vybavené stélkou s gelovou patou, srdíčkem a perforací, módní nazouváky s korkovou tvarovanou stélkou, sandály s korkovou mezistélkou a usňovou stélkou a podobně. Módní barevnost je pro značku ara stejně typická, jako užitné vlastnosti jednotlivých modelů.

Image
jana

Značka jana je reprezentantem kvalitní módní obuvi za příznivou cenu. Sezona jaro/léto 2009 bude u této značky ve znamení tří linií:

Linie Natural mj. představuje podšívku z BIO-usne, která je činěná přírodními látkami s nulovým obsahem chromu. Při výrobě materiálů se jana ve velkém rozsahu zříká použití chemikálií, čímž nemalou měrou chrání přírodu. Předznamenává směr, kterým se jana hodlá ubírat do budoucna. Zajímavostí je, že tuto přidanou hodnotu zákazník nepozná na ceně.


Linie klínů podtrhla aktuální téma sezony. Klín si zachovává rozumnou výšku a dobře se nosí. Svršek tvoří pásky z měkké kůže – nappa. Přírodní prvky zdůrazňují detaily ve formě přezek a dekorativních kroužků.

Linie polobotek s nártovým páskem (celoroční obuv) je tradičně velmi žádaným typem obuvi této značky. Pro sezonu jaro-leto 2010 jsou zde "in" široké pásky ozvláštněné perforací, proplétáním či řasením.
Pestrost barev a finišů je pro značku jana již typická. Kulaté špičky a aktuální tvary podpatků ctí aktuální módní požadavky. Tato komfortní obuv je vybavená systémem ANTISHOKK.

(1/7/2010)

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 2
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390