Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Czech Oldschool
ImageV roce 1949, přesně 55 let po založení společnosti Baťa, vznikla v městečku Skuteč firma BOTAS. Všichni ho známe především jako tradičního českého výrobce sportovní obuvi a bruslí, se kterou začal již v roce 1950. Jen málokterý český medailista či špičkový hráč ledního hokeje nezačínal a prvních úspěchů nedosáhl v obuvi BOTAS.

Někteří by možná namítli, že „botaska“ upadla v zapomnění. Opak je pravdou! „Botaska“, jejíž jméno se zažilo jako běžné označení pro sportovní obuv, se stále vyrábí a prodává. V roce 2005 byly „botasky“ dokonce zařazeny mezi 100 českých designérských ikon. Botasky, ve kterých řádila partička teenagerů ve filmu Rafťáci, nyní zažívají boom. 

ImageV roce 1949, přesně 55 let po založení společnosti Baťa, vznikla v městečku Skuteč firma BOTAS. Všichni ho známe především jako tradičního českého výrobce sportovní obuvi a bruslí, se kterou začal již v roce 1950. Jen málokterý český medailista či špičkový hráč ledního hokeje nezačínal a prvních úspěchů nedosáhl v obuvi BOTAS. Někteří by možná namítli, že „botaska“ upadla v zapomnění. Opak je pravdou! „Botaska“, jejíž jméno se zažilo jako běžné označení pro sportovní obuv, se stále vyrábí a prodává. V roce 2005 byly „botasky“ dokonce zařazeny mezi 100 českých designérských ikon. Botasky, ve kterých řádila partička teenagerů ve filmu Rafťáci, nyní zažívají boom.

Celý nápad se zrodil v hlavách dvou mladých, nadějných designérů, kteří měli za úkol v rámci školního projektu navrhnout libovolnou sportovní obuv. Jejich návrh získal ocenění v evropské designové soutěži ED - Awards z roku 2008 ve švédském Stockholmu i nominace na domácí Czech Grand Design, což je známkou toho, že celá věc má silný potenciál.

Studenti ateliéru Grafický design a vizuální komunikace, Jan Kloss a Jakub Korouš, zabrousili do českých vod a model Classic 66 od firmy Botas vrátili na scénu v působivém provedení. A nejde jen o nový kabát. Reinkarnace tohoto retro modelu dostává zcela jiný rozměr. Z původního studentského projektu vzniká dvanáct odlišných designů. Každý je jedinečný a nese své jméno, které vystihuje nejen vzhled boty, ale i svého majitele. Tak vznikl třeba Gentleman Junior, který je v decentním černém provedení se svítivě žlutozelenou podrážkou. O vzhledu vypovídají také názvy jako Reprezentant, Castro Trainer, Sweet Candy či Insane.

Do budoucna mají designéři v záloze i speciální model Fortune. Výrobci prozradíte jen svou velikost a dostanete botu v barevné kombinaci, kterou nebude mít už nikdo jiný. Bonusový třináctý model byl navržen u příležitosti 60.letého výročí společnosti Botas a.s. Každý pár je 100% „Czech Made“, jde o boty s tradicí, historií a poutavým příběhem.
Díky různorodému provedení osloví nový model Classic 66 široké spektrum zákazníků. Boty Botas Classic 66 jsou pro ty, kteří se nebojí vystoupit z řady.

ImageBotas a Baťa

„Upgrade“ botasek pro 21. století není jen designovou záležitostí. Jde o rozsáhlý projekt, který v sobě zahrnuje veškerou produkci se speciálním obalovým systémem včetně reklamy a distribuce. V nepřehlédnutelné žluté krabici budou kromě bot i plakáty, pohlednice a kovové placky. Celá kolekce je doplněna o originální retro sáček, který dostanete k vybraným modelům botasek. Pro doladění outfitu nebude chybět ani stylové triko s logem Botas.

Způsob prodeje by měl být specifický, stejně jako celý projekt. Jak míní sami tvůrci, není jednoduché najít vhodný prostor. „Místo prezentace musí být na úrovni. Prostor může být malý, ale precizně pojednaný. Při výběru bot, byste neměli být rušeni jinými vjemy. To se v obrovských prodejnách plných bezpočtu dalších značek zařídit nedá,“ dodávají.

Díky stejnému pohledu na způsob prodeje došlo ke spojení dvou nejvýraznějších českých obuvníků. Znovuoživené modely Classic 66 se budou prodávat exkluzivně u Bati, ve 36 prodejnách po celé republice. „Líbí se nám celá filosofie této reinkarnace. Návrhy, jak by měla vypadat tradiční česká bota, kterou chce nosit současná mladá generace, jsou zajímavé. Vážíme si toho, že budou k dostání výhradně u Bati. Ve spojení Botas a Baťa vidím velkou sílu. Českých symbolů na našem trhu ubývá a tak bychom si jich měli vážit a podporovat je,“ říká marketingový ředitel Bati Radek Hrachovec.

Tímto sebevědomým tahem se bude prohlubovat nejen spolupráce obou firem, ale také jejich postavení na českém trhu.

První vlnu českého oldschoolu si můžete přijít užít k Baťovi už začátkem června 2009.

(6/6/2009)

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 2
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390