Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Wortmann roste rychleji než ostatní
ImageObuvnický holding Wortmann KG, Detmold zveřejnil čísla za první pololetí (od 01. 6. do 30. 11. 2008), stejně jako odhad na základě momentálního stavu objednávek pro celý obchodní rok 2008/09 (31. 5.). V prvních šesti měsících bylo dosaženo obratu ve výši 393,8 mil. € (tzn. nárůst o 9,6 %). Tím se Wortmann nově odklonil od všeobecného vývoje ve své branži. ...

... Pro celý obchodní rok je očekáván konsolidovaný obrat skupiny ve výši cca. 795 mil. €. V minulém roce činil celkový obrat 741,3 mil. €. To odpovídá růstu o více než 7 %. Exportní kvóta se bude pohybovat zhruba kolem 55 % (loňský rok 52,8 %). Wortmann dodává své výrobky do více než 70 zemí světa. 

Image

V tomto obchodním roce je očekáván obrat 795 mil. EUR

Skupina Wortmann patří s objemy produkce v segmentu fashion ve výši cca. 26 mil. párů a přes 40 mil. párů ve standardním segmentu k největším výrobcům a prodejcům obuvi v Evropě. K evropské části skupiny firem patří značky Tamaris, Marco Tozzi, Caprice, Jana, s.Oliver-shoes a comma-shoes, v Asii je to pak Novi Footwear Fareast Ltd., Hongkong/Singapur. Wortmann je zastoupen na dvanácti místech v Evropě a na dalších deseti místech na Dálném východě. Zaměstnává momentálně přes 800 pracovníků (vloni 780), z toho přes 450 v Evropě. Pro detmoldskou obchodní skupinu zajišťuje celosvětově výrobu zhruba 30 tisíc pracovních sil.

Příběh o úspěchu systémového partnerství Tamaris pokračuje. V současné době je zaznamenáno operativně celkem 199 ploch Tamaris, z toho 88 monobrandových storů a 111 shop-in-shopů. Smluvně je nyní ošetřeno dalších 29 storů a 17 shop-in-shopů. Tamaris tak disponuje celkem 235 kontrolovanými plochami. Cílem je otevřít v Evropě každý týden jeden nový store. Kontinuální výstavbu značky Tamaris nelze zastavit ani momentální krizovou náladou. K tomu přispěl Wortmann i svým nedávným navýšením rozpočtu na reklamu o více než 5 milionů EUR. Investovat anticyklicky v hospodářsky složité době, to je deviza detmoldské obchodní skupiny.

Pro novou sezónu podzim-zima, jejíž prodej začal teprve před pár týdny, je jen velmi obtížné určit prognózy. Obzvláště ve východní Evropě vznikla pro obchod díky momentálnímu prudkému poklesu kurzu některých měn složitá situace. Nicméně v Detmoldu se počítá, a to v neposlední řadě díky pozitivním reakcím na novou kolekci, s tím, že se maloobchod bude ještě silněji koncentrovat na vedoucí dodavatele. Wortmann je přesvědčen o tom, že současná situace přispěje k opětovnému očištění odvětví. Optimisticky viděno, Wortmann patří k vítězům.

(1/4/2009)

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 4
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390