Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
New Yorker a Jim Avignon uvádí na trh limitovanou kolekci!
Začátkem října 2008 přichází na trh kolekce, kterou navrhl pro New Yorker Jim Avignon. Jim Avignon, umělec pop artové scény, navrhl pro New Yorker limitovanou kolekci, která bude uvedena na trh na začátku října 2008. Tato společnost, která často spolupracuje s hudebními hvězdami, se vydává novým směrem a začíná rozvíjet spolupráci se zajímavými tvářemi ze světa umění. Cenově dostupné pestrobarevné a bláznivé kousky s potisky budou k dostání ve všech prodejnách New Yorker po celé Evropě.

Image

Kolekce od Jima Avignona obsahuje především originální trička, mikiny, košile a doplňky. Jedinečný styl zaujme na první pohled potisky na předních dílech nebo celoplošnými vzory. Barevná paleta se základem černé a šedé je akcentována efektními neonovými odstíny fialové, žluté a oranžové. Ti, kteří vyznávají osobitý styl s dávkou exkluzivity si přijdou na své.

“Jsme velmi pyšní na spolupráci s Jimem Avignonem, která je pro New Yorker první svého druhu, a doufáme, že mladí budou sdílet toto nadšení s námi,” říká Volker Putzmann, ředitel marketingu společnosti New Yorker.

Kolekce od Jima Avignona není jen módním trendem. Část výtěžku z prodeje bude určena institucím, které bojují proti dětské chudobě. Tímto postojem společnost New Yorker vyjadřuje vlastní odpovědnost k sociálním otázkám.

Jim Avignon žije v New Yorku a patří mezi výjimečné a produktivní umělce současné výtvarné scény. Jeho umělecké dílo, které je odrazem technokratické generace známé pod názvem “nový pop art”, se silně inspiruje hektickým životním stylem. Dílo Jima Avignona je otevřené a dostupné širokému publiku. Jim Avignon není jen umělec, ale také designér, spisovatel a hudebník.

V oblasti mladé módy patří společnost New Yorker k lídrům evropského trhu. Vznikla v roce 1971 a v současnosti je se svými více než 600 prodejnami zastoupená v 25 zemích Evropy a Ásie. Společnost vstoupila na český trh v roku 2004, otevřením své první prodejny v Praze. V současnosti má společnost New Yorker v České republice 32 prodejen a jejím hlavním cílem je dosáhnout vedoucího postavení na evropském trhu mladé módy. Do roku 2008 chce společnost rozšířit sí? prodejen až na 700 obchodů. Cílové skupině mladých lidí ve věku od 14 do 35 let nabízí New Yorker kolekce v nejnovějších módních trendech za atraktivní a dostupné ceny. Sortiment je složen z 5 vlastních značek: fishbone a fishbone sister (sportovní street style oblečení); amisu (dámský styl pro každodenní nošení); smog (trendy oblečení pro mladé muže); censored (spodní prádlo a plavky).

(3/9/2008)

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 4
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390