Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Jsme jiní - extravagantní

(BVV) - Pražská obuvnická společnost Ellements, je dobrým příkladem výrobce, který dokazuje, že nápaditým designem, kvalitním výrobkem a dobrou komunikací se dá uspět i v zemích, které jsou tradičně považovány za obuvnické velmoci.

ImagePoložili jsme několik otázek Veronice Vondráčkové, jednatelce společnosti Ellements:

Jak hodnotíte letošní účast na veletrhu KABO a jaký význam mají veletrhy pro vaši společnost?

Úspěch na brněnských veletrzích pro nás není žádné velké překvapení, protože tady vystavujeme od svého založení, tzn. účastníme se desátého veletrhu KABO. Začali jsme jako nová firma na trhu šestnáctimetrovým stánkem, dnes máme sedmdesát metrů. V průběhu pěti let nám přibyl i jeden zahraniční veletrh, který organizuje mateřská firma Veletrhů Brno Messe Dűsseldorf, takže poprvé jsme na něm vystavovali v Německu a využíváme služeb celé skupiny firem k naší úspěšnosti a maximální spokojenosti. Druhý veletrh, kterého se účastníme v Dűsseldorfu, je GDS. Tam jsme se také dostali díky příbuzenské blízkosti s německým podnikem. Chystáme se tam letos podruhé a budeme dokonce vystavovat na ploše 106 metrů čtverečních v centru jedné z největších hal. KABO nám otevřelo cestu k novým zákazníkům západní Evropy. Díky oběma uvedeným veletrhům dnes vyvážíme do 14 evropských a dvou zámořských zemí.

V čem se liší přístup českého a německého zákazníka?

Jsme malý podnik, takže si samozřejmě hledáme místo na trhu tam, kde cítíme, že je skutečně prostor pro tvorbu zisku a dalších parametrů, které jsou pro obchod důležité. Trochu jsme se vyhnuli střednímu proudu, to znamená velkému objemu spotřební obuvi, zůstali jsme v sektoru zdravotní obuvi a hlavně se staráme o naši extravaganci. Tím se samozřejmě výrazně odlišujeme od ostatních vystavovatelů. Spousta zákazníků k nám chodí právě proto, že hledají nové klienty a chtějí oslovit nové skupiny zákazníků, potřebují něco do vitríny. Pravdou je, že český zákazník není typicky orientovaný na extravaganci. Máme větší úspěch s tímto zbožím na Slovensku, v Polsku nebo v Litvě. V Čechách jdou zákazníci více na jistotu a jsou více bázliví. Západní Evropa na naše výrobky reaguje velmi dobře. Například na prvním GDS, kterého jsme se účastnili, jsme prodali 500 párů do Itálie nebo 1500 párů do Turecka, což jsou obuvnické velmoci. Je to pro nás velká satisfakce.

Na veletrhu KABO jste se účastnili prvních přehlídek obuvi. Co na ně říkáte?

Osobně si myslím, že přináší do hal úplně jinou atmosféru. Dříve byly haly ryze pracovní, řešily se tady jenom nákupy a prodeje, ale postrádaly skutečnou atmosféru módního veletrhu, protože všechny přehlídky byly detašovány na jiné místo. Navíc v přehlídkách designérů se ukazují jejich vize, které se mohou, ale nemusejí splnit. Na stáncích je zase většinou to, co se dobře prodává. Ale skutečná extravagance a trendy se tu moc neobjevovaly. Přehlídkami obuvi přímo v halách zdůraznily Veletrhy to, co by lidi mohlo zajímat – trendy, moderní a zajímavé kolekce.

(22/2/2008)

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 4
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390