Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Nový koncept prodeje obuvi
Image20. září byla v brněnském obchodním a zábavním centru Olympia otevřena první prodejna obuvi Tamaris. Značka Tamaris není pro české zákaznice neznámým pojmem. Německý holding Wortmann dodává obuv této značky do tuzemských maloobchodů již od roku 1994. Tamaris si získává stále více věrných zákaznic, které v modelech oceňují...

...jedinečnou kombinaci nejnovějších módních trendů, kvality a příznivé ceny. 

Příchodem projektu monobrandového obchodu nastává pro značku Tamaris nová éra. Po otevření prvního Tamaris Store v brněnské Olympii bude následovat otevírání dalších prodejen v top-lokalitách České republiky.

Abychom si vlastní projekt blíže přiblížili, oslovili jsme Danu Cetlovou, zástupkyni firmy Wortamann pro ČR:

ImageProč jste se rozhodli změnit koncept prodeje a rozhodli jste se nabízet obuv značky Tamaris v čistě monobrandovém obchodě?

„Trend v obuvnickém průmyslu směřuje k rozvoji prodejních ploch provozovaných na partnerské bázi. Maloobchodníci se dříve či později budou muset zabývat konfrontací se současnou situací na trhu s obuví – snižující se produktivitou dané prodejní plochy v závislosti na zvyšování nákladů (nájmy, personální náklady atd.). Mění se nákupní chování konečných spotřebitelů, konkurence sílí. Tyto všechny důvody vedou k rozvoji moderních konceptů prodejních ploch v celé Evropě.

Naše obchodní skupina Wortmann, která v Evropě patří mezi vedoucí výrobce a prodejce obuvi, se v posledních letech zaměřila na rozvoj konceptu „systémové partnerství Tamaris“. V tomto konceptu využití prodejních ploch nabízí Wortmann maloobchodníkům ucelenou koncepci. Na partnerské bázi se potkávají silné stránky obou zúčastněných stran – síla výrobce, který investuje do partnerství kolekci, marketing a inovační koncepci uspořádání prodejny a na druhé straně je síla maloobchodu, který zná lokální trh, má úzké vazby na konečného zákazníka a je flexibilní.

My jsme našli našeho prvního systémového partnera ve společnosti W&R obuv. Jednatelé – pan Rožek a pan Vacek jsou našimi dlouholetými obchodními partnery, se kterými máme ty nejlepší zkušenosti. Vsadili jsme zde na profesionalitu obou pánů a výsledkem je opravdu krásná prodejna, za což společnost Wortmann ČR panu Rožkovi i Vackovi touto cestou ještě jednou děkuje.“

Co získává Váš systémový partner?

„Maloobchodník získá jasný profil a profesionálně zařízenou prodejní plochu. Partnerství začíná plánováním uspořádání prodejní plochy, dodání veškerého vybavení obchodu (nábytek, světla, video a audio zařízení a dekorační předměty). Náš partner těží z marketingových aktivit Wortmannu, získává lepší kondice a zvyšuje se mu obrat a čistý výnos. Jistě stojí za zmínku i intenzivní péče ze strany Wortmannu.“

Image

Jak je obchod koncipován?

„Tamaris patří mezi velmi atraktivní značky. Design obchodu musí zákazníka nadchnout, důležitý je požitek z nakupování a pocit nezaměnitelnosti s jiným obchodem. Obchody Tamaris mají jednotný design po celé Evropě. Vyznačuje se jednoduchými a čistými liniemi. Použití světel, podsvětlených bannerů a velkých obrazových ženských motivů, spolu s nábytkem z moderního lehkého světlého materiálu kombinovaného s třešňovým dřevem, to celé vytváří jednotné originální prostředí. Sezónní dekorace v aktuálních barvách přetváří vzhled prodejny pro každé roční období.“

Jaké máte požadavky na systémové partnery?

„Systémové partnerství se rozvíjí ve dvou formách. Jednou z nich je Tamaris-Store, tedy značková prodejna Tamaris, která vyžaduje plochu obchodu o výměře zhruba 100 m2 a více. Druhou formou systémového partnerství je Shop-In-Shop koncept. Zde se jedná o menší plochy, minimálně však 25 m2. Pokud je požadavkem na Tamaris-Store top lokalita prodejny v daném městě, pak kritériem vybudování Tamaris-Shopu je vynikající umístění v obchodě, ve kterém má „obchod v obchodě“ vzniknout. Díky flexibilitě našeho designu je možné koncept obou forem adaptovat prakticky na veškerá specifika stávajících prodejen, které by se o systémové partnerství ucházely.“

Jak se vede Vašemu projektu v zahraničí?

„Systémové partnerství Tamaris se v Evropě začalo rozvíjet na podzim roku 2005. V současné době je v Evropě v provozu 87 systémových ploch, z toho je 45 Tamaris-Stores, a to v Německu, Finsku, Dánsku, Velké Británii, Belgii, Estonsku, Maďarsku, Polsku, Rusku a nyní též v České republice. V průběhu příštího roku bude otevřena stá systémová plocha a do konce roku 2008 by jich mělo být 119.“

Děkujeme za rozhovor.

(14/11/2007)


SYSTÉMOVÉ PARTNERSTVÍ TAMARIS® - PERFEKTNÍ CESTA K ÚSPĚCHU!

Tamaris – značka, která Vám otevře naprosto nové možnosti. Obchodní skupina Wortmann Vám nyní nabízí se svým systémovým partnerstvím Tamaris jedinečný koncept.

Profitujte díky:

  • vysoké rentabilitě prodejní plochy
  • inovativnímu uspořádání prodejny
  • modernímu a emocionálnímu prostředí
  • bezkonkurenčnímu poměru cena - výkon
  • široké cílové skupině zákazníků

Více informací o systémovém partnerství Tamaris získáte u Wortmann ČR, s. r. o.,
tel.: 547 423 939, e-mail:
Vše o značce Tamaris se dozvíte na www.tamaris.cz

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 6
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390