Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Středoškolský design pomáhá prodávat obuv
(BVV) – Přežije česká obuvnická tradice? Spíše než ve výrobě v designu, soudí Jaromír Sedlák, ředitel společnosti Ellements, s. r. o. Mladá česká firma na veletrhu KABO představila vlastní rozsáhlou kolekci módní obuvi, na jejíchž návrzích se podíleli i studenti SPŠ kožařské Zlín.

„Naše spolupráce s odbornou střední školou trvá půl roku a na veletrhu KABO poprvé přestavujeme její výsledky,“ říká Jaromír Sedlák. O dvanáct modelů začínajících designérů je mezi návštěvníky zájem, už první den se začaly prodávat, a to je pro autory obrovská motivace k další práci. „Už to, že své návrhy nemalují jen pro soutěž a do archivu školy, ale boty se skutečně vyrobí, je pro ně úžasná zkušenost,“ dodává představitel značky Ellements, která sází na spojení originálního českého designu a výroby v zemích s levnějšími náklady. „Většinu modelů vyrábíme v deseti závodech v Číně, ale kvalitní design tam zatím neumí. Proto vytvoříme vlastní kolekce, které odpovídají evropské noze, kultuře a estetickému vnímání,“ popisuje princip spolupráce s asijskými partnery.

Společnost Ellements na trh s obuví vstoupila před čtyřmi lety, v době nejhlubší recese české výroby, jako dodavatel zdravotní a ortopedické obuvi. Od dodávek pro lékárny se postupně dostala až k extravagantní obuvi vyráběné v malých sériích. Na 30. veletrhu KABO představila kolekci módní obuvi čítající 300 modelů, ale i v té se snaží uplatňovat principy zdravého obouvání. Spolupracuje s menšími obchody, kterým zaručuje exkluzivitu nabídky. „Své místo na trhu jsme našli v kreativitě a v designově velmi specifických kolekcích. A také ve způsobu prezentace, protože náš stánek je jiný než všechny ostatní,“ vysvětluje ředitel marketingovou strategii firmy, která se po úspěšném etablování na českém, slovenském a polském trhu chystá prorazit i v Německu. Kolekci pro jaro a léto 2008 s originálním českým i studentským designem bude zanedlouho prezentovat na GDS Düsseldorf.

(22/8/2007)

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 6
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390