Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Individualita vede
ImageVelkoobchodní společnost Nara působí na našem trhu od roku 1994 a zastupuje hned několik renomovaných obuvnických značek, takže její nabídka je mimořádně široká a zahrnuje dámskou, pánskou i dětskou obuv. V kolekci Nara lze najít jednak značku Högl, což je luxusní dámská obuv určená pro náročné zákaznice...

...sledující mimořádnou kvalitu, funkčnost a vývoj nejnovějších módních trendů, ale také značku Think!. Think! nutí zákazníka k zamyšlení nad sebou samým, nad svou vlastní osobitostí. Je to značka, která jde svou vlastní cestou a chce zdůraznit možnost svobodné individuální volby každého člověka bez nutnosti kopírování jakýchkoliv jiných módních směrů. Další značky, které Nara na českém a slovenském trhu reprezentuje spadají pod holandskou Footwear International. Patří sem Betty Barclay, FederFlex a nejvýraznější reprezentant segmentu pánské obuvi - Tom Tailor.

Image
Tom Tailor

Filozofie značky Tom Tailor spočívá v nabídce oblečení od hlavy až k patě. Mladistvý vzhled směřovaný k volnočasové módě oslovuje zejména příznivce individuality. V duchu módních trendů vznikne v mateřské Footwear International ideová linie a za aktivní účasti spolupracujících realizačních firem se připraví celý koncept oděvů, galanterie, obuvi a doplňků, které se vzájemně doplňují a je-li třeba, využívají i stejných jednotících prvků a materiálů. Vzniká tak jeden styl, ve kterém vše harmonicky ladí a zákazník si tak může vybrat, sladit a pořídit vše najednou a na jednom místě, resp. v jedné prodejně.

V České republice a na Slovensku Nara exkluzivně dodává zboží značky Tom Tailor téměř jednomu stu maloobchodních firem. Cenové relace se pohybují v příjemné střední třídě, takže nápaditý design, komfort, kvalita i použité materiály oslovují všechny věkové kategorie zákazníků.

Vlastimil Kolařík
TextilŽurnál 2/2007
(24/4/2007)

 

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 3
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390