Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
WORTMANN opět očekává výrazný přírůstek obratu
ImageDetmoldská skupina WORTMANN oznámila u příležitosti nadcházejícího veletrhu GDS v Düsseldorfu předpokládané ukazatele obratu za probíhající hospodářský rok 2006/2007 (31.05.). Za celou skupinu podniků se očekává nárůst ve výši cca 9 % na částku 680 mil. € (v minulém roce 625,3 mil. €). Bez ohledu na efekty směnných kursů podmíněné pevným eurem...

...se nárůst dokonce bude pohybovat výrazně nad 10 %. 

Evropské společnosti, které prodávají na bázi eura, přitom očekávají výrazný přírůstek nad 15 %. S tímto výsledkem bude Wortmann moci dále pokračovat ve vzestupném trendu posledních let. Velmi dobře se vyvíjely zejména vývozní trhy. Východní Evropa přitom zaujímá stále významnější postavení. Exportní míra se proto pravděpodobně ustálí přibližně na 48 % (v minulém roce to bylo 46,1 %).

Jsou plánovány větší investice do rozšíření sídla firmy v Detmold

Pro úspěch společnosti Wortmann je mimo jiné rozhodující široké zajištění odbytu nových technologií jako ’antishokk’ nebo ’on air’. Nepřetržitý vývoj inovací zvyšujících užitek a hodnotu obuvnického produktu pro konečného uživatele, je vedle trvale aktuálního módního trendu významným pilířem dlouhodobého strategického zajištění profitabilního růstu. Již pro nadcházející sezónu jaro-léto 2008 je naplánováno představení další produktové inovace. Díky permanentní stimulaci poptávky a odbytu chce Wortmann svou pozici ve zostřené konkurenci a i nadále složitém konjunkturním prostředí nejen zajistit, ale také dále rozvinout.

Systémová partnerství Tamaris velice úspěšně absolvovala svůj první rok. Ambiciózní očekávání partnerů byla zpravidla výrazně překročena. V současné době jsou dosažené obraty na metr čtvereční již téměř dvakrát tak vysoké jako průměrný plošný obrat v maloobchodě s obuví. Tento vývoj naznačuje, že partnerské prodejny mohou v oblasti obchodu s obuví působit velmi úspěšně, když vedle koncepce uspořádání prodejny a balíčku služeb (zejména napojení přes EDI) může zejména produkt splnit očekávání konečného spotřebitele. Více než polovina stávajících systémových partnerů se již zabývá dalšími expanzními plány, popř. se aktuálně věnuje realizaci dalších systémových ploch Tamaris.

Image

Znovu se podařilo výrazně zvýšit tempo při instalaci nových prodejen. Již v roce 2006 bylo otevřeno prvních 11 obchodů, jen v 1. pololetí roku 2007 bude po celé Evropě instalováno dalších 12 jednoznačkových obchodů. Do konce roku 2007 bude v Evropě působit pravděpodobně 35 obchodů Tamaris a 60 ploch Shop-in-Shop. Systémová partnerství Tamaris jsou tak nejrychleji rostoucí partnersky provozovanou plošnou koncepcí v rámci obuvnického odvětví v Evropě.

Tato razantní expanze je podporována jedním z největších reklamních rozpočtů evropského obuvnického průmyslu. V posledních letech společnost Wortmann do zvýšení známosti značky Tamaris investovala milionové částky. Strategickým cílem skupiny podniků je touto široce založenou značkovou iniciativou posílit zákaznickou základnu a obrat, zejména však masivně podpořit získávání konečných spotřebitelek.

Ve svém sídle v Detmoldu společnost Wortmann na příští roky plánuje nové investice podstatného rozsahu. Silný růst posledních let vedl k tomu, že jak správní budova, tak i logistické centrum již narazily na své hranice a během nejvyšší sezóny musely být stále častěji využívány další lokality. Proto byly již v loňském roce v sousedství stávajícího podnikového areálu přikoupeny pozemkové plochy, čímž se rozlohu stávajícího areálu podařilo zdvojnásobit na 70.000 m². V současné době se připravuje konkretizace investičních plánů, jejímž účelem má být také dlouhodobé zajištění růstové strategie v sídle podniku v Detmoldu.

Aktuální prodejní situace pro nadcházející sezónu podzim-zima 2007/08 bude mimo jiné ovlivněna nedostatečnými obraty z prodeje zateplených kozaček způsobenými příliš teplou zimou posledních měsíců. Proto se ovšem velmi uspokojivě vyvíjely prodeje nízkých kozaček z hladké kůže. Na základě dosavadního stavu objednávek se ve společnosti Wortmann za celou sezónu počítá s mírným přírůstkem.

Ke skupině Wortmann, která s objemem párů v segmentu módní obuvi představujícím více než 20 milionů párů a s více než 40 miliony párů v segmentu standardní obuvi patří k největším obuvnickým výrobním a odbytovým podnikům v Evropě, náležejí evropské odbytové společností Wortmann, Wendel, shoe.com (s.Oliver und comma) a Orion, všechny se sídlem v Detmoldu, Caprice Schuhfabrik v Pirmasensu a ve Fernostu firma Novi Footwear Fareast Ltd., Hongkong/Singapur. Skupina podniků nyní mezinárodně zaměstnává více než 730 pracovníků (v minulém roce 680), z toho více než 400 v Evropě. Po celém světě vyrábí pro detmoldskou skupinu podniků cca 29 000 pracovních sil.

Image 

(12/3/2007)


Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 19
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390