Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Outdoor zamíchal karty

Image(ispo) – Tradiční mnichovský veletrh ispo je významnou událostí ve světě sportovní módy, sportovních potřeb a technologií již řadu let. Každoročně se dělí na dva běhy – letní a zimní. Letní sporty a letní kolekce byly tématem ispo summer 06, které proběhlo v polovině července 2006.
(vpravo Asics)

Image
ispo summer 06
Zatímco je zimní ispo ve svém oboru a svým rozsahem bezesporu světovou událostí, letní běh je především prezentací globálních módních tendencí. Životní styl a aktuálnost outdoorových, sportovních i volnočasových aktivit nahrává specializovanému veletrhu OutDoor, který se koná bezprostředně po veletrhu ispo v nedalekém Friedrichshafenu. Někteří vystavovatelé proto přemístili své expozice právě tam. Renomé veletrhu ispo je však ve světě sportu natolik významné, že řada firem se rozhodla pro svou účast na obou veletrzích. Významnější roli tak sehrává populární program ispovision, který je odbornou veřejností vnímán zejména jako přehlídka sportovních módních trendů a žádná významná společnost si tak nemůže nechat ujít příležitost do této oblasti přinést právě to své.

Mnichovské mezinárodní výstaviště navštívilo v době konání veletrhu ispo summer 06 19 tisíc odborníků (ispo summer 05 zaznamenalo 21 tisíc návštěvníků), aby zhlédlo výrobní inovace a kolekce více než jednoho tisíce vystavovatelů ze 47 zemí světa (počet vystavovatelů i počet zemí byl totožný s minulým rokem). Z celkových čísel je patrno, že mírně poklesla čísla zahraniční účasti na straně vystavovatelů 76 % (loni 78 %). Na německých návštěvnících byla znát únava po náročných týdnech Mistrovství světa ve fotbale, ale tradičně silnou účast okolních zemí EU a Švýcarska tato událost příliš nepoznamenala. Pořadatelé naopak zaznamenali vyšší zájem o veletrh z Ruska, Turecka, Indie, Ameriky, Číny, Balkánu, ale také z Austrálie, Nového Zélandu a Kanady.

Image
Scott, Lowa, Jack Wolfskin

Českou republiku reprezentovala pouze prostějovská společnost Skřička Sportex, která se zabývá zakázkovou výrobou sportovních dresů (loni zde vystavovalo 8 českých firem). Slovensko zde zástupce nemělo.

Image
The North Face
Největší pozornosti se těšily boardingové sporty, dětská zóna a golf. Z doprovodných programů se mimořádné pozornosti těšil zejména ispovision, jehož vyvrcholením byl ispovision Style Night. V průběhu večera byly předány Celosvětové ceny za módu společnostem Adidas, Chiamsee, Draft Deha, 2964 Garmisch, Luis Trenker, Marinepool a Medico. Jednotlivé prezentace se dotýkaly sportovních témat plážového oblečení, dětské módy, stále populárnějšího golfu, běhu, traitlonu, outdooru a nordic fitness, který se prvně výrazněji projevil před rokem právě zde.

Módní trendy měla na ispovision prezentovat supermodelka Naomi Campbell, která se však s pořadateli nedohodla na prezentovaném outfitu a tak se její role zhostila Alek Wek. Ta byla první africkou ženou tmavé pleti, která se objevila na první stránce amerického časopisu Elle v roce 1997. Od té doby předvádí modely značek Calvin Klein, Christian Dior, Gucci, Jean Paul Gaultier, Donna Karan, Valentino a Victoria’s secret. Alek Wek podporuje kampaň „Lékaři bez Hranic“ a pomáhá v boji proti hladu ve třetím světě. Večer moderoval Ray Cokes (hvězda MTV) a přímo na místě se jej zúčastnilo více než tisíc diváků, na televizní obrazovky událost přenášely mj. ZDF, N24, PRO7, SAT1, RTL, nechyběly ani tiskové agentury Reuters a EBU.

„Jako mezinárodně aktivní firma fungující ve více než stovce zemí světa chápeme svou účast na největším veletrhu sportovního zboží jako nezbytnou. Před dvěma lety se nám naskytla příležitost vystavovat nejen na veletrhu ispo, ale také na ispovision. Získali jsme tak vynikající prostor, jak přilákat pozornost k naší firmě v prostředí zajímavých značek. Tento rok byl pro nás obzvláště dobrý, protože jsme zaznamenali velký nárůst návštěvníků na ispovision,“ řekl Hubert Schmidt, HI-TEC Sport Německo GmbH.

Image

Veletrh ispo winter se uskuteční 4. - 7. 2. 2007

Vlastimil Kolařík
TextilŽurnál 7-8/2006

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 3
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390