Úvod arrow Představujeme arrow Interiér musí lákat k nákupům
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

Advertisement
Interiér musí lákat k nákupům

Většina obchodníků se již přesvědčila, že prodeji jeho zboží výrazně přispívá kvalitní interiér. To jak se zákazník v obchodě cítí nebo necítí dobře, souvisí s jeho další návštěvou a množstvím peněz, které v obchodě utratí.

Image 
Pozornost věnovaná dětským interiérům se určitě vyplatí.

Úspěšnost cesty od prvního nápadu až k hotové koncepci je odvislá od spolupráce obchodníka a architekta a jejich naladění na stejnou vlnu. Jedná se o dvě základní oblasti:

Tou první je stanovení strategie, ve které hlavní roli hraje obchodník. Tato spočívá v monitorování okolí, stanovení cílové skupiny zákazníků, stanovení sortimentu (jaká struktura a množství) v koncepci ploch a definici bodů pozornosti. Tato koncepce „nápadů“ je pak implementována do konkrétního prodejního prostoru. Druhou oblastí je tvorba interiéru. Celková architektura prostoru je presentována v dispozičním řešení, projektu půdorysu, v pohledech stěn a stropu s jasnou definicí barev a materiálů, v koncepci osvětlení a stanovení nosičů zboží
(tzn.prodejního zařízení).

Současná doba se vyznačuje širokou nabídkou zboží a silnou konkurencí. Proto hraje zásadní roli přehlednost a promyšlenost koncepce vybavení obchodu, vytvoření pocitu pohody a pohodlí, domácí atmosféry a probuzení emocí.

Je třeba si uvědomit, že maloobchod již není jen v konkurenci výrobků, ale mnohem spíše v konkurenci jejich vnímání. Existuje jen ten, kdo je vnímán. Mnoho českých obchodníků si myslí, že navrhnout podobu prodejny zvládnou vlastními silami. Ve stanovení strategie hraje obchodník bezesporu hlavní roli. Tvorbu celkového designu by však měl svěřit profesionálovi, který dokáže prostor v navrženém designu stvořit virtuálně ještě dříve než ve skutečnosti vznikne. Působivost obchodní jednotky pak dává první impuls budoucímu komerčnímu úspěchu.

Image
Ukázky interiérů navržených a realizovaných firmou ATIS-em.

  • Připravujete otevření nové jednotky?
  • Chystáte se k redesignu stávajících prodejních prostor?
  • Chcete své výrobky nabízet v kvalitních vzorkovnách – showroomech?
  • Při zadání realizace firmě ATIS-em je pro členy OA, technická pomoc + studie
  • provozního a výtvarného řešení ZDARMA.
  • Proč právě teď?
  • Až dozní krize, může být pozdě.
  • Buďte krok dopředu!
  • Získejte náskok před konkurencí!

Ing.arch.Emil Mikšovič.
ATIS-em spol. s r.o.
Tel.: +420 577244088, +420 577243282

(14/11/2011)

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390